16 Ağustos 2011 Salı

Yakında~


Merhaba, selamlar, bonjour, hello falan!
Bilmem siz okur musunuz veya okuyacak mısınız ama bir hikaye üzerinde çalışıyorum. The Pierces grubunun Secret isimli şarkısından ilham aldım galiba. Bu şarkıyı iki senedir falan dinliyorum, ilham hep kapıdaydı ama yazmak bugüne kısmetmiş. Tabii cidden devam eder miyim onu da bilmiyorum. Hikaye tamamlanmasa da benim favori bir cümlemi yayınlayacağım. Tabii kaç kişi okur onu da bilemem, ha ha!
Bu kısa yazıma, hikayeden ufacık bir parçayla son veriyorum. Sonra görüşmek üzere...


Fakat bir şey söyleyebilirim ki, iki kişinin bildiği sır değildir. Ama bir dakika, zaten böyle bir söz vardı, değil mi? Şu ana kadar yaşadığım inanılmaz tehlikeli tecrübelere dayanarak bu sözü “Üç kişinin bildiği sır değildir!” şekline dönüştürüyorum. Çünkü öyle sırlar vardır ki, birine vermesi ayrı bir tehlike, içinde kalması da apayrı bir yıkımdır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

oh teşekkürler! sosisli pasta kazandınız