13 Ağustos 2011 Cumartesi

Homecoming



GÜLÜMSEYELİM! PEYNİİİİİİİİRRR!



Eveet, gülümseyelim çünkü Sosisli Pasta geri döndü, hem de yeni görünümü ve Natalie Portman'ıyla. (Natalie promosyon sadece tabii.)
Aslında yeni görünüm sadece arka plan ve yazı renkleri oldu. Geri kalanı değiştirmeye çok fazla üşendim, yalan söylemiyorum, evet üşendim.
Uzun zamandır yazı yayınlayamadım, yayınlamadım. Bilmiyorum, araya yaz girdi, tatil girdi, bir şey oldu. "Blogcular yazın da çalışır" demeyin, cidden çalışamadım eheh.
Sonradan bir karara vardım; artık böyle abuk subuk eleştiri yazıları yazacağıma, kısa öykülerimi sizlerle paylaşsam çok daha iyi olur sanırım. (TABİİ BİRİSİ OKURSA, HAH.)
Yazdığım kısa hikayelerden biri bu ay "Gölge E-dergi" ismindeki dergide yayınlanacak. Yayınlanır yayınlanmaz burada paylaşacağım zaten.
Şimdilik bu kadar! Hikayelerimi bekleyin, çok yakında! Hihu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

oh teşekkürler! sosisli pasta kazandınız